سلام احسان اسکندری هستم و این یک راهنمای جامع تکنیک های باصرفه سازی حاصل کاوش محلی یا لوکال سئو وب سایت ( Local SEO ) است در سال که در ۲۰۲۰ کار می نماید . درین راهنمای نو به شما نشان خواهم اعطا کرد.
که چطور : جایگاه اولیه تا سوم گوگل در نتیجه ها کاوش محلی را کسب نمایید . چطور NPA ساخت نمایید . چطور پروفایل GMB خویش را با صرفه سازی فرمایید . و کلی چیز های دیگر … مبانی لوکال سئوی وب سایت دراین بخش به معرفی اصول سئوی وب سایت محلی خوا هیم پرداخت . ابتدا داده های جالبی را تماشا خواهید کرد که اثبات می نماید بهینه سازی وب سایت برای هر تجارت محلی لازم است . آن گاه , اینجانب به شما نشان می دهم که چهطور Map Pack کار می نماید … و شایسته ترین روش برای پیگیری مرتبه بندی های Map Pack چه میباشد . لوکال سئو سایت چیست؟ بهینه سازی وب سایت محلی ( Local SEO ) عملی برای باصرفه سازی یک کار تجاری محلی با خشت و ملات برای لغات با اهمیت بر اساس مکان مثل کمپانی سئوی وب سایت در تهران ” است . باصرفه سازی موتور جستجوی محلی مشتمل بر فرایند سئوی سایت است که سبب به ساخت مقر علم ( Knowledge graph ) برای کسب و کار اینترنتی می شود . چرا لوکال سئو سایت کلیدی است؟ اینجانب نمیخواهم آمار الکی را به شما بدهم . البته میخواهم به صورت خلاصه چندین مورد جذاب را به شما نشان دهم تا بدانید بهینه سازی وب سایت برای حاصل کاوش محلی میتواند چقدر برای کسب و امور کلیدی باشد . ۴۶ % از کل جستجوهای گوگل دارنده مقصد جغرافایی ” است . ۲۹ % از کل نتیجه ها کاوش های گوگل دربردارنده دستکم یک سود محلی است . ۷۴ % از مشتریانی که واژه و کلمه مهم را در گوشی تلفن خویش کاوش می نمایند آن روز از یک محل جغرافیایی در حدود خویش دیدن می نمایند . نقشه حاصل ( همینطور تحت عنوان محلی ” هم شناخته می شود ) تیم ای از ۳ فیض کسب و کار محلی است با نقشه از مکانهای آن ها از در گوگل مپ . به دنبال به معرفی فرایند انجام لوکال سئوی وب سایت میپردازیم . Local SEO : جستن لغت ها اساسی دارای ارتباط درین بخش میخواهم به شما نشان دهم که چه گونه میتوانید کلمه ها اصلی برای سئوی وب سایت لوکال را پیدا فرمایید . ۱ - Yelp Suggest این کار شبیه Google Suggest انجام می شود . واژه اساسی را وارد نمایید که ممکن است فردی در حوزه شما برای یافتن محل از آن به کارگیری نماید … ۲ -
Google Suggest Google Suggest هم میتواند برای جستجوی محلی عالی کار نماید . فقط نکته ای که در اینجا بایستی به خاطر داشته باشید این است که جستجوی محلی می بایست چیزی باشد که مشتریان بالقوه محلی در جستجوی آن می باشند بپردازد . تکنیک های لوکال بهینه سازی وب سایت ( فاکتور های درجه بندی ) اکنون زمان آن فرا رسیده است که به روش سعی سئوی وب سایت حقیقی و واقعی لوکال بپردازیم . به صورت مختص , اینجانب قصد دارم به صورت خلاصه مهمترین دست اندرکاران درجه بندی بهینه سازی سایت محلی را پوشش دهم … ۱ - گوگل بیزینس ( Google Business ) سال قبلی MOZ مطالعه عامل ها سکو بندی جستجوی محلی ” را آغاز کرد . و آنان متوجه شدند که استدلال سکو ۱ # برای مرتبه بندی در بخش نقشه حاصل کاوش , پروفایل تجارت اینجانب در گوگل بیزینس شما است . ۲ - برخورد ( Review ) یکیاز تجهیزات گوگل مپ برای مکان های ثبت شده فیلد ایده ها و پرسش و جواب است . مکان هایی که امتیاز بیشتر و بالاتری نسبت به رقبا داراهستند از مرتبه بهتری در حاصل کاوش برخوردار خواهند بود . ۳ - آنکر تکست با واژه و کلمه با اهمیت فرض نمائید شما میخواهید بر روی واژه دارای اهمیت کمپانی سئو سایت درجه نخستین گوگل را در نتیجه ها نقشه گوگل برای کاربرانی تهرانی قرار بگیرید . در صورتی لینک و پیوند های محل ورود به وب سایت شما با نوشته لنگر هایی مثل : کمپانی سئوی سایت و کمپانی سئو سایت تهران باشد اقبال برگه برای
درباره این سایت